biurimex wyposażenie5

Na rynku małych, średnich i dużych firm coraz popularniejszy jest system wynajmowania drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych lub kserokopiarek. Każdy przedsiębiorca myśli przede wszystkim o kosztach. Dobrej jakości urządzenia to niemały wydatek rzędu kilki lub nawet kilkunastu tysięcy złotych co w przypadku dopiero rozwijających się firm jest sporym jednorazowym kosztem czasem nie do przeskoczenia. Wtedy z pomocą przychodzi Biurimex. W swojej ofercie oprócz sprzedaży urządzeń posiadamy również usługę ich wynajmu na określony czas. Podczas rozmowy z jednym z naszych doradców dobieramy odpowiednie urządzenie dostosowane idealnie do potrzeb i oczekiwań klienta. Jakie są zalety takiego rozwiązania? Przede wszystkim odpada wspomniany już jednorazowy koszt zakupu urządzenia. Jedyny wydatek to comiesięczna opłata stała za wynajem oraz rozliczenie z wydruków. My ze swojej strony zapewniamy: urządzenie (nowe lub poleasingowe), wszelkie materiały eksploatacyjne związane z użytkowaniem urządzenia (tonery, bębny, części zamienne, z wyłączeniem papieru), bezpłatną obsługę serwisową oraz pomoc techniczną i pierwszeństwo w przypadku wystąpienia usterki, maszynę zastępczą o podobnych parametrach na czas konieczności wstawienia urządzenia na serwis (większość awarii udaje się jednak naprawić u klienta) oraz ubezpieczenie. W momencie zakończenia okresu wynajmu możemy przedłużyć umowę na obecnym urządzeniu i renegocjować warunki lub wymienić urządzenie na nowe. Z takiego rozwiązania korzysta już kilkaset firm z naszej okolicy.