Biurimex pomoże Ci oszczędzić koszty prowadzenia działalności

Wykorzystanie urządzeń drukujących do obniżenia kosztów funkcjonowania biura

Nowoczesne urządzenia biurowe od sprawdzonego dostawcy mogą pomóc Ci obniżyć koszty prowadzenia działalności. Jeszcze więcej korzyści przyniesie Ci odpowiednie zarządzanie swoją infrastrukturą i współpraca z profesjonalnym serwisem sprzętu.

Przestaw się na druk dwustronny

Przede wszystkim, drukuj dwustronnie. Koszt pojedynczej kartki papieru A4 to około 3 grosze. Drukując jednostronnie około 2000 stron w miesiącu na jednym urządzeniu sam papier kosztuje Cię około 60 złotych. Drukując te same ilości w trybie obustronnym oszczędzasz 30 złotych miesięcznie. Wydaje się niewiele? Rocznie to już 360 złotych, które możesz przeznaczyć na przyjemniejsze wydatki i to tylko jeśli posiadasz jedno urządzenie. Jeśli w biurze pracuje np. 5 drukarek, roczne oszczędności wyniosą już 1800 złotych. Chyba warto? Będzie to również korzystne dla środowiska, podziękują Ci za to Twoje dzieci i wnuki.

Drukuj świadomie, bądź smart

Nie wszystkie dokumenty musimy drukować w najwyższej jakości. Warto dla dokumentów wewnętrznych obniżyć ustawienia jakości wydruku. Te dokumenty nie wymagają zazwyczaj najwyższej jakości. Zmniejszy to zużycie tonera i z jednego pojemnika wykonasz więcej wydruków, co wpłynie na obniżenie kosztów. Jeśli korzystasz z drukarki atramentowej, staraj się nie wyłączać jej po zakończeniu pracy. W trybie czuwania prawie nie pobiera energii a każde włączenie drukarki po przestoju powoduje uruchomienie stacji czyszczącej i „wyciągnięcie” tuszu ze zbiorniczka.

Centralne zarządzanie drukarkami i urządzeniami wielofunkcyjnymi

System centralnego zarządzania drukarkami pozwoli Ci kontrolować zużycie materiałów na wielu urządzeniach. Poza tym, będziesz mógł śledzić wykorzystanie urządzeń na poszczególnych stanowiskach. Dzięki takim narzędziom będziesz mógł zdecydować, czy użytkownicy właściwie korzystają z powierzonych drukarek, czy nie generują zbyt wysokich wolumenów a także, czy wydajniejsze urządzenia są wykorzystane w odpowiedni sposób. Jeszcze więcej korzyści osiągniesz jeśli zdecydujesz się na obsługę serwisową urządzeń w modelu kontraktu serwisowego

Postęp technologiczny kosztuje, ale nie musi

Zakup nowego sprzętu IT może generować duże koszty, a wiemy powszechnie, że rozwój technologiczny postępuje w coraz większym tempie i wymiany wymagane są coraz częściej. Zazwyczaj jeśli posiadamy jakiś sprzęt, chcemy, aby pracował jak najdłużej aby spłacił koszty poniesione na jego zakup. Po kilku latach pracy drukarka lub kserokopiarka może być już znacznie zużyta i będzie generować coraz większe koszty. Może więc, zamiast zakupu kolejnego urządzenia, warto pomyśleć o dzierżawie sprzętu? Korzystanie z urządzenia za drobną opłatą pozwoli Ci uniknąć wysokiego kosztu zakupu urządzenia wielofunkcyjnego a jednocześnie po 3-4 latach możesz wymienić je na nowe bez dodatkowych kosztów. Biurimex od kilkunastu lat ma w ofercie wynajem długoterminowy urządzeń biurowych, nasi handlowcy przedstawią Ci korzyści płynące z takiej formy współpracy.

Kontrakt serwisowy – kolejne pole oszczędności

Czy liczyłeś kiedyś ile czasu zajmuje Ci poszukiwanie najlepszych cen na tonery lub części do Twoich drukarek? Ile czasu spędzasz porównując oferty od lokalnych dostawców lub ze sklepów internetowych? Jak długo oczekujesz na serwis w przypadku awarii, nie mogąc w tym czasie drukować lub kopiować? Kontrakt serwisowy ze sprawdzonym partnerem pozwoli Ci odzyskać ten czas, będziesz mógł go wykorzystać na zarabianie pieniędzy. Biurimex oferuje proste w rozliczaniu kontrakty serwisowe. Dzięki jednoczynnikowemu rozliczaniu, zapłacisz tylko za wykonane wydruki a dostawami tonerów, części eksploatacyjnych, serwisem i zapewnieniem urządzeń zastępczych zajmiemy się my. Działamy tak od lat, znamy się na tym jak nikt inny. Usługi związane z kontraktem serwisowym są realizowane priorytetowo – daje Ci to pewność działania i nieprzerwaną pracę Twojego biura.

Korzystaj ze sprawdzonego dostawcy – Biurimex ma wszystko czego potrzebujesz

W Twoim biurze oprócz drukarek i kserokopiarek potrzebne są również inne materiały biurowe. Długopisy, zszywacze, laminatory, artykuły piśmiennicze, akcesoria ułatwiające utrzymanie porządku na biurku, akcesoria ergonomiczne, kawa i ciasteczka – wszystko to dostępne jest u nas. Jednolity dostawca ułatwia składanie zamówień i ich obsługę – zyskujesz czas i pieniądze, gdyż możesz wynegocjować lepsze warunki finansowe i uzyskać korzystniejsze ceny za zamawiane produkty. Długoterminowa współpraca poskutkuje dodatkowymi rabatami. Nasi zadowoleni klienci cenią relacje partnerskie z personelem Biurimexu, który zna i rozumie potrzeby firmy i potrafi dostosować ofertę do wymagań i zaproponuje najkorzystniejsze rozwiązania. To wszystko w dużym stopniu wpływa na obniżenie kosztów funkcjonowania biura.

Wsparcie techniczne na najwyższym poziomie pozwoli zmniejszyć ilość przestojów

Stała współpraca z dobrym serwisem pozwoli Ci uzyskać pełne wsparcie techniczne dla wszystkich obszarów funkcjonowania Twojego biura. Polecamy swoje usługi w tym zakresie. Po prostu znamy się na tym, proponujemy rozwiązania, które sprawdzają się w naszych biurach i w różnych środowiskach naszych klientów. Doświadczenie na polu współpracy z klientami różnych branż pozwala nam zaproponować zawsze najbardziej skrojone na miarę Twoich potrzeb. Zachęcamy do kontaktu z nami – chętnie porozmawiamy o Twoich potrzebach i przedstawimy Ci sposoby jak obniżyc koszty funkcjonowania biura.