Zakup nowoczesnej drukarki lub kopiarki zazwyczaj jest dużym wydatkiem. Coraz częściej chcemy korzystać z jak najlepszego sprzętu, nowoczesnych technologii bez zbytniego obciążania budżetu. Nie chcemy też ponosić wysokich nakładów na eksploatację oraz serwis urządzeń. Wychodząc naprzeciw potrzebom i oczekiwaniom Klientów, firma Biurimex od lat oferuje nowoczesne produkty w modelu dzierżawy drukarek oraz kopiarek w Lesznie i okolicach.
Jako doświadczony dostawca i firma specjalizująca się w serwisie drukarek i kopiarek w Lesznie, doskonale zdajemy sobie sprawę jakie koszty generuje zakup, eksploatacja oraz późniejsze administrowanie urządzeniami. Wiemy też jak wiele czasu zajmuje działom zaopatrzenia, informatykom i księgowym poszukiwanie najlepszych cen tonerów, doglądanie stanu technicznego czy rozliczanie wielu faktur. Dlatego większość urządzeń, które wstawiamy i serwisujemy u Klientów, to urządzenia wydzierżawione wraz z wygodnymi do zarządzania kontraktami serwisowymi.
Wspólnie z Tobą określamy najpierw Twoje potrzeby. Ustalamy między innymi:
Jakie ilości wydruków miesięcznie będziesz drukował / skanował / kopiował?
Ilu użytkowników będzie korzystało z urządzenie?
Czy potrzebujesz wydruków tylko czarno-białych, czy również kolorowych?
Na jak długi czas planujesz wynająć drukarkę lub kopiarkę?
Jakie są Twoje wymogi dotyczące bezpieczeństwa danych – między innymi w zakresie logowania do urządzenia, zabezpieczeń przed wyciekiem danych, itp.,
Sprawdzamy jaki rodzaj połączenia sieciowego jest dla Twojej organizacji najbardziej wygodny i pożądany,
Staramy się jak najdokładniej poznać Twoje środowisko pracy. Dzięki temu możemy zweryfikować zasadność montażu dodatkowych opcji hardware’owych urządzenia, takich jak dodatkowe kasety na papier, finiszery umożliwiające automatyczne tworzenie broszur lub opcji cyfrowych związanych ze specyfiką Twojej działalności.
Oferta składa się z dwóch pozycji:
cenie miesięcznego czynszu za wynajem
stawkom za wykonane wydruki
Gdy zdecydujesz się na skorzystanie z naszej oferty, przez cały okres trwania umowy będziesz otrzymywać od nas faktury miesięczne, zawierające sumę czynszu oraz ilości wykonanych wydruków pomnożonych przez ustaloną stawkę.
Nasz koordynator serwisu ustali z Tobą miejsce użytkowania, dogodny termin i godzinę instalacji oraz poprosi Cię o informacje o Twojej infrastrukturze (rodzaj połączenia sieciowego, ilość stanowisk komputerowych, itp.). W ciągu kilku dni technicy firmy Biurimex dostarczą urządzenie, uruchomią, zainstalują w sieci komputerowej według Twoich wytycznych, przekażą dokumentację oraz spiszą liczniki początkowe urządzenia w celu późniejszych rozliczeń. I gotowe!
Nie masz się czym przejmować. Wystarczy, że zgłosisz potrzebę na podany numer telefonu lub e-mail. a Biurimex dostarczy toner lub technicy przyjadą wymienić niezbędne części lub przeprowadzić konserwację. Bezpłatnie i bardzo szybko – urządzenia objęte kontraktem serwisowym są obsługiwane priorytetowo, zazwyczaj w ciągu kilku godzin od zgłoszenia. Jeśli potrzebujesz wsparcia informatycznego, chętnie udzielimy informacji Twojemu administratorowi lub zajmiemy się tym sami, w zależności od posiadanego poziomu wsparcia.
Podstawową korzyścią jest możliwość pozyskania fabrycznie nowego sprzętu bez konieczności obciążania budżetu wysokimi jednostkowo kwotami zakupu. Korzyści jest jednak znacznie więcej:
otrzymujesz jedną, zbiorczą fakturę za korzystanie, eksploatację i serwis urządzenia – znacznie zmniejsza to czas potrzebny na administrowanie drukarką lub kopiarką
masz gwarancję niezmienności cen – nie musisz martwić się o porównywanie cen tonerów, poszukiwanie ich na rynku, a w przypadku drogich części serwisowych – ich koszty Cię nie dotyczą
masz możliwość budżetowania środków związanych z eksploatacją urządzenia – wiedząc, ile dokumentów drukujesz, wiesz ile Cię to będzie kosztować
dzięki raportowi ilości wydruków, który otrzymujesz wraz z fakturą, możesz zastanowić się nad ograniczeniem ich ilości w obszarach, które generują ich zbyt dużo
opłaty związane z dzierżawą stanowią w całości koszt uzyskania przychodu
jeśli Twoje wymagania wzrosną, istnieje możliwość wymiany sprzętu na sprzęt wydajniejszy, bardziej rozbudowany lub lepiej dostosowany do Twoich specyficznych potrzeb w trakcie trwania umowy
na czas ewentualnej naprawy, której nie możemy wykonać w miejscu instalacji, wstawiamy urządzenie zastępcze o nie gorszych parametrach
gwarancja na urządzenie obejmuje cały okres umowy – jeśli więc zdecydujesz się ją przedłużyć, przedłużeniu ulega również gwarancja
zawsze aktualne oprogramowanie wewnętrzne zapewniające najwyższy poziom bezpieczeństwa systemu i zachowania pełnej funkcjonalności urządzenia
Musisz zadbać jedynie o papier oraz zszywki do finiszera, jeśli taki jest elementem konfiguracji urządzenia. Poza tym, usługi informatyczne są objęte umową tylko w zakresie pierwszej instalacji. Jeśli więc będziesz potrzebował wsparcia przy reinstalacji np. w nowym miejscu, pomożemy za dodatkową opłatą zgodną z cennikiem. Pamiętaj, że w trakcie pierwszej instalacji staramy się przeszkolić Twojego lokalnego administratora IT. Możesz też liczyć na nasze zdalne wsparcie informatyczne w nagłych przypadkach.
Jeśli nie chcesz tracić czasu na zakup materiałów, doglądanie stanu technicznego, rozliczanie wielu faktur a przede wszystkim – nie chcesz tracić pieniędzy na zakup sprzętu – idealnym dla Ciebie rozwiązaniem jest wynajem drukarki lub kopiarki w firmie Biurimex. Skontaktuj się z naszymi specjalistami, którzy chętnie przygotują dla Ciebie personalizowaną i „szytą na miarę” ofertę.